2021年9月29日星期三

Dobrý deň moja drahá

--
Dobrý deň moja drahá,
Ako sa máš dnes a tvoja rodina?
Som pani Martina Francis. Mám fond (2 700 000,00 MILIÓN USD), ktorý
som zdedil po svojom zosnulom manželovi a chcem prostredníctvom vás
darovať chudobným ľuďom, týraným deťom, menej privilegovaným osobám,
cirkvám, sirotincom a trpiacim vdovám v spoločnosti. Ale ja tak dlho
trpím rakovinou, že som bol hospitalizovaný na liečenie. Teraz mám
strach z toho, čo mi lekár oznámil po sérii testov na mne, že kvôli
chorobe možno nebudem dlho žiť a obávam sa, že prídem o tento fond pre
vládu, pretože sa nestarajú o chudobných v spoločnosti.

Ocením vašu úprimnosť a odvahu zvládnuť tento projekt.
Kontaktujte ma ihneď po prečítaní tejto správy a získajte ďalšie
podrobnosti o tejto humanitárnej agende.

Boh vám žehnaj, kým čakám na vašu odpoveď.
Vaša sestra.

Pani Martina Francis.

没有评论:

发表评论